ده راهنمای خرده فروشی آنلاین در زمان تعطیلات

نکاتی برای خرده فروشی به صورت اینترنتی

10

فصل تعطیلات، شلوغ‌ترین زمان سال برای خرده‌فروشان آنلاین است. آماده‌سازی مناسب قبل از تعطیلات، اطمینان استفاده‌ مناسب و کافی از فرصت تعطیلات را ایجاد می‌کند. با ایکامیت همراه باشید تا ده راهنمایی مفید برای جذب مشتری جدید و تشویق به تکرار تجارت  در خرده‌فروشی آنلاین را بشناسیم.

به‌عنوان خرده‌فروشان آنلاین باید:

۱- از کافی بودن موجودی خود برای روزهای تعطیلات مطمئن شوید. اگر موجودی خود را از ارائه‌دهنده‌ دیگری دریافت می‌کنید، در اسرع وقت مراحل دریافت را انجام دهید.

۲- مطمئن باشید که وب‌سایت، تیم خدمات مشتری و انبارتان آماده‌ افزایش حجم درخواست بوده و برای آن بهینه‌سازی شده‌اند.

۳- تبلیغات لازم برای دوران تعطیلات را زودتر آماده کنید تا به‌محض نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

۴- مطمئن باشید که حمل‌ونقل فروشگاه آنلاین دارای مهر اصالت از یک آژانس تجاری و یا برچسب امتیاز BBB می‌باشد. 

۵- ر تعطیلات، برای حمل‌ونقل، تخفیف در نظر بگیرید یا حتی آن را رایگان انجام دهید. بیشتر کسانی که در تعطیلات از شما خرید می‌کنید، برای اولین بار است که به شما مراجعه کرده‌اند، بنابراین کاهش هزینه‌ حمل‌ونقل می‌تواند امری ضروری و کارآمد برای جذب مشتریان جدید باشد.

۶- جهت جلوگیری از عوارض بعد تعطیلات، سیاست بازگشت روشنی را حفظ کنید.

۷- قبل از هر تعطیلات طولانی، تاریخ حرکت‌ها را تعیین کنید تا مشتریان مطمئن شوند انتظار چه چیزی را دارند.

۸- برای تعطیلات، کارت هدیه ارائه دهید. این باعث افزایش فروش می‌شود.

۹- جشن‌های فصلی داشته باشید و در این جشن‌ها از طراحی خاص و منحصر به فرد تعطیلات استفاده کنید.

۱۰- برای سایتتان نسخه‌ تلفن همراه داشته باشید.

1 نظر
  1. رضا می گوید

    سلام خسته نباشید
    اگر نیاز به نویسنده داشتید تیم ما در خدمت شماست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.